Uczciwa wymiana

Uczciwa wymiana

Twoje jest moje, a moje jest Twoje. W nocy – w oddechu i w śnie. W dzień – w biegu i w myślach. Twoje wzruszenie moją wibracją, moja rzeczywistość Twoją fascynacją.

 

Twoja przeszłość jak dobry żart, moje wspomnienia nikną w obliczu naszej teraźniejszości.

Twoja pewność umacnia moją osobowość, moje słowa robią przestrzeń dla Twojej energii.

Twoja dojrzałość moim bezpieczeństwem, moja intuicja Twoją wskazówką.

Twoje pragnienia moją przyjemnością, moje fantazje Twoją zabawą.

Twoja odwaga moją motywacją, moja siła Twoją inspiracją.

Z mojej wiary w Ciebie, przyszło Twoje zaufanie do mnie.

Moja wiedza i Twoje doświadczenia jest naszą nauką.

 

Dzisiejsza rozmowa jest kontynuacją wczorajszego tańca.

Jutrzejsze zapomnienie, stworzone z dzisiejszego uśmiechu.

 

Uczciwa wymiana. Transakcja, która się opłaca. Równowaga.

Warunki, w których rodzi się prawda i kwitnie nadzieja.

Zamiast pytań odpowiedzi, zamiast chaosu spokój.

Swobodna i nieskrępowana radość.

Lekkość, jasność.

Moc.

Dodaj komentarz